Fashion Arena Prague Outlet

FASHION CRM MANAGER

Fashion CRM Manager

Kdo jsme a koho hledáme?

Jsme Fashion Arena Prague Outlet a jako jedno z předních outletových center jak v České republice, tak i v Evropě máme možnost být ve společnosti těch nejzvučnějších jmen prémiové módy a fashion byznysu. V současné době otevíráme novou pozici Fashion CRM Manager.

A jaká je naše představa? Hledáme ty, kteří mají předchozí praktické zkušenosti v oblasti CRM, se správou obsahu a online reklamou, ovládají a umí psát atraktivní a zajímavý obsah, jsou pečliví, umí plánovat, dotahovat věci do konce, dodržovat termíny, jsou kreativní a zajímá je móda. Uvítáme předchozí zkušenost z větších firem nebo agentur.

Co je pro zvládnutí této pozice klíčové?

  • Zcela klíčové budou vaše technické znalosti, které budete umět využít od prvního dne na vaší pozici (segmentace, práce s databázemi, mailing, datová analýza). Vaším úkolem bude získávat nové zákazníky, stávající si udržet a zajistit jejich spokojenost.
  • Bez analytického myšlení se na této pozici neobejdete. Budete totiž analyzovat nejen zákaznická data, ale také tvořit a navrhovat změny v rámci marketingové strategie Fashion Arena Prague Outlet.
  • A co predikce chování zákazníků? Protože chceme být vždy o krok napřed, zkvalitňovat naše služby a šít je na míru našim zákazníkům, využijete tuto znalost a vaše know-how na denní bázi.
  • Základem dobrého obchodu jsou vztahy, a proto by vám nemělo činit problém komunikovat s našimi zákazníky a vcítit se do jejich potřeb a preferencí.
  • Ovládáte češtinu – vaše copywriterské sklony totiž více než oceníme – a anglický jazyk máte na úrovni B2. V reálu to znamená, že zvládnete pracovní poradu v angličtině nebo mailovou komunikaci s kolegy/klienty v zahraničí bez zaváhání, protože navrhovaná řešení bude nutné si vyjednat a obhájit, obvykle i v angličtině.

Měli byste mít v malíčku:

  • Oblast CRM – umíte vytvořit strategickou zákaznickou základnu, jejíž hodnota poroste ruku v ruce se zákaznickou zkušeností. Tuto zákaznickou bázi umíte zároveň zanalyzovat (jak jednotlivé kanály fungují, co je potřeba zlepšit nebo naopak maximalizovat nástroje tak, abyste dosáhli předem definovaných cílů). Měli byste umět navrhnout doporučení, jak tuto zákaznickou skupinu lépe řídit, navíc dokázat skloubit péči o zákaznickou péči s prodejní komunikací.
  • Oblast PPC – víte, co PPC je, jak se PPC kampaně nastavují, optimalizují a budete umět interpretovat výsledky těchto kampaní.
  • Fungování v Excelu a Google Analytics – tyto dva pracovní nástroje doplňují předchozí oblast, bez větší znalosti těchto nástrojů budete ztraceni.
  • Oblast on-line reklamy – konkrétně nasazení bannerů, textové reklamy a videí, optimalizace SEO a to vše ve spolupráci s agenturou, takže na to nebudete úplně sami.
  • Oblast sociálních médií a sítí – máte základní přehled o tom, jak jednotlivá média fungují a jaký obsah je v současné době na jednotlivých sociálních sítích
  • Znalost prostředí retailové byznysu pro vás bude velkou výhodou.

 Svůj životopis zasílejte na phorakova@viaoutlets.com